1: Baner na portalu tematycznym
Atrakcyjny pod względem graficznym, umieszczony w doskonale widocznym miejscu, o jasnej i czytelnej treści – tak przygotowany materiał reklamowy pozwala dotrzeć do właściwej grupy odbiorców. Warunkiem jest oczywiście trafne dobranie miejsca wyświetlania reklamy naszego sklepu online.
2: Artykuł sponsorowany na blogu
Tekst napisany językiem korzyści, w umiejętny sposób eksponujący zalety płynące z użytkowania produktu bądź skorzystania z usługi, potrafi rozbudzić chęć nabycia towaru i skutecznie przekonać do zakupów.
3: Recenzja produktu na kanale YouTube
To coraz chętniej stosowana metoda, która jest realizowana najczęściej przy udziale blogera/influencera, czyli osoby ważnej dla naszych potencjalnych odbiorców. Społeczność YouTube’a rządzi się swoimi prawami, gdzie więcej może ten, z którym użytkownicy bardziej się liczą. Opinia internetowego guru przedstawiającego zalety naszego produktu ma duży wpływ na osiągane przez nas wyniki sprzedażowe.
4: Konkurs w mediach społecznościowych
Kolejne, bardzo dobre miejsce do promocji produktów lub usług. Social media rozbudzają wyobraźnię nie tylko bardzo młodych osób. Coraz chętniej w świat Facebooka czy Instagrama zagłębiają się osoby dojrzałe, mające zwykle większą siłę nabywczą aniżeli ucząca się młodzież. Dlatego też nie wolno tych kanałów reklamy bagatelizować i zaniedbywać.
W jaki sposób zorganizować strategię reklamową w wyżej wymienionych kanałach?
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z ogromną liczbą obowiązków, m.in. z pracami bezpośrednio przy pakowaniu, nadawaniu i odbieraniu przesyłek, ale również aktualizacją danych, zdjęć i dostępności produktów na stronie i w mediach społecznościowych. Czynności te pochłaniają bardzo dużo czasu. W gorączce codziennych obowiązków, trudno zadbać o znalezienie odpowiednich partnerów do promowania naszego biznesu, którzy są profesjonalistami.
Naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców sprzedających w sieci wychodzą specjaliści z LeadsMansion, którzy reprezentują rozwijającą się również w Polsce dziedzinę, jaką jest marketing afiliacyjny (efektywnościowy).
Najważniejsze powody, dla których warto przystąpić do sieci afiliacyjnej:
- przesyłanie danych w czasie rzeczywistym – reklamodawca ma dostęp do najbardziej aktualnych wskazań
- płatność tylko za efekty – właściciel sklepu online inwestuje tylko w pewne leady, czyli dane kontaktowe do klientów potencjalnie zainteresowanych jego ofertą; pozwala to zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze, a reklamę uczynić bardziej efektywną i wydajną
- wysoka jakość leadów – sprawdzona przez specjalistów czuwających nad projektem
- przejrzyste i dogodne formy rozliczenia
- efektywne kampanie – partner afiliacyjny oferuje wyłącznie nowoczesne i – co ważne – skuteczne metody promowania sklepów internetowych
- bogata baza afiliantów – reklamodawca otrzymuje dostęp do wielu wartościowych podmiotów, takich jak właściciele serwisów, blogów czy domy mediowe
- pełne wsparcie techniczne – eksperci służą wsparciem zawsze wtedy, gdy zajdzie taka potrzeba
Warto dodać, że LeadsMansion jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej, należącej do DFEX INVESTMENTS.
Podsumowując: powyższe sposoby promocji sklepu w sieci pozwolą zaprezentować się większej liczbie użytkowników, dotrzeć do zupełnie nowych klientów i przekonać do dokonania zakupów tych, którzy do tej pory się wahali.