Małe podarunki, takie jak smycze, kubki, długopisy czy cukierki reklamowe to dobry pomysł na targi branżowe lub do wręczania każdemu klientowi, bez względu na to, czy współpracuje on z naszą firmą pierwszy raz, czy też może jest tylko zainteresowany ofertą, ale na razie nie decyduje się na skorzystanie z niej.
Dla stałych i szczególnych klientów warto przewidzieć coś specjalnego i niecodziennego, co sprawi, że w jego umyśle zrodzą się pozytywne skojarzenia z przedsiębiorstwem. Przykładem takiego podarunku mogą być niezwykłe czekoladki na prezent, takie jakie zaprezentowano w sklepie: Chocolissimo.
Specjalny prezent dla mężczyzny
Jak sprawić, że stały klient poczuje się wyjątkowo? Będzie tak, jeżeli podarujemy mu coś nieszablonowego, unikalnego czy też nawet odrobinę luksusowego. Czy na prezent dla mężczyzny nadają się czekoladki? Oczywiście, szczególnie jeżeli będą to smakołyki w postaci pada do gier, skrzynki narzędziowej, krawata, czy też zestawu wędkarskiego. Tego rodzaju podarunki są zaskakujące i zabawne. Tworzą w podświadomości klienta pozytywne skojarzenia z firmą i jej produktami oraz usługami. Na pewno sprawią, że poczuje się on wyjątkowy i doceniony, a zadowolony klient z pewnością nie zmieni ulubionej firmy na żadną inną. Warto więc zainwestować w ciekawe, nietypowe, a może nawet luksusowe gadżety reklamowe dla klientów, których chcemy szczególnie wyróżnić na przykład ze względu na ich lojalność. Na pewno taka inwestycja się zwróci w postaci zysków z kolejnych zakupionych produktów i usług.
Gadżety dla stałych klientów a zysk firmy
Elementy wizerunku marki, takie jak jej strona www, logo, ale także gadżety reklamowe, służą tworzeniu jej identyfikacji wizualnej. Firma, która zapadła w pamięci klienta może liczyć na polecenie nie tylko kilkorgu znajomym. W dobie mediów społecznościowych jeden zadowolony klienta zachęci do zainteresowania się marką dziesiątki, a nawet tysiące innych osób znacznie skuteczniej niż niejedna kosztowna kampania reklamowa. Wszystko to dlatego, że przede wszystkim ufamy osobistym doświadczeniom innych. Jeżeli więc stały i lojalny klient poczuje się wyróżniony, na przykład kiedy dostanie nietypowy prezent w postaci czekoladek, na pewno przekaże innym pozytywny komunikat. To z kolei przekłada się na ilość zamówień produktu czy usługi, a w dalszej perspektywie na realny zysk firmy. Jeżeli gadżetem reklamowym, którym zostanie obdarowany klient będzie czekolada, tym bardziej firma osiągnie świetny efekt, ponieważ podczas spożywania słodkości w mózgu tworzą się endorfiny, czyli hormony szczęścia, a wraz z nimi miłe skojarzenia z konkretną firmą i jej ofertą.