Centrala telefoniczna w małej firmie a jej klienci
Głównym zadaniem centrali telefonicznej jest właściwa organizacja połączeń przychodzących i wychodzących. Pozwala ona na odpowiednio szybką reakcję w przypadku zainteresowania klientów naszymi usługami. Małe firmy mają to do siebie, że w żadnym wypadku nie mogą sobie pozwolić na utratę klientów. Każdy klient ma bowiem dla nich ogromne znaczenie i jest swoistym „być albo nie być” małego przedsiębiorstwa.
Centrala telefoniczna dla małej firmy może znacznie usprawnić zarządzanie połączeniami przychodzącymi. W momencie, kiedy w małej firmie za obsługę klientów odpowiada tylko jeden pracownik, który akurat zajęty jest rozmową, oczekująca na połączenie osoba jest o tym informowana przez dysk. Wie więc, że za chwilę jej telefon zostanie przyjęty, a wątpliwości wyjaśnione. Wszystko to sprawia, że firma sprawia wrażenie bardziej profesjonalnej oraz dbającej o czas i komfort swoich klientów.
Ciekawą funkcją, którą oferują nowoczesne centrale telefoniczne pracujące w chmurze, jest także platforma Call-Flow Management. Jest to kompleksowy system zarządzania funkcjami oferowanymi przez wirtualną centralę telefoniczną, w skład którego wchodzi także praktyczny widget Smart Call-Back, który może zostać zintegrowany ze stroną firmową.
Większa wiarygodność firmy, dzięki korzystaniu z numeru stacjonarnego
Zdecydowana większość firm deklaruje, że nie zrezygnuje w przyszłości z posiadania numeru stacjonarnego. Stanowi on bowiem swoistą wizytówkę przedsiębiorstwa oraz uwiarygodnia jego działalność w oczach klientów. Ma to szczególne znaczenie w przypadku małych firm świadczących swoje usługi na rynku lokalnym.
Centrala telefoniczna dla małych firm może być w prosty sposób połączona z używanym przez firmę numerem stacjonarnym. Zachowujemy więc nasz stały numer telefonu zyskując przy tym znacznie lepszą funkcjonalność. Dzięki wirtualnej centrali telefonicznej możliwa jest bowiem zmiana siedziby firmy oraz odbieranie połączeń przychodzących na numer stacjonarny z dowolnego miejsca na świecie.
Obniżenie wydatków na połączenia telefoniczne
Małe firmy dążą do jak największej redukcji kosztów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Wynika to z zarówno z ich ograniczonych możliwości finansowych, jak i chęci inwestowania środków w rozwój firmy, a nie w opłaty. Taką oszczędność daje właśnie centrala telefoniczna dla małej firmy. Dzięki niej możemy bowiem znacząco zredukować wydatki, które co miesiąc ponosimy na utrzymanie telefonów w firmie.
Centrala telefoniczna dla małej firmy w Dzinga nie wymaga podpisania umowy. Wystarczy wybrać najlepszy dla nas pakiet i opłacać go z miesiąca na miesiąc. Dzięki temu nie jesteśmy związani długoterminową umową z operatorem oraz znamy dokładny koszt, jaki generuje korzystanie centrali telefonicznej. Wszystko to znacząco ułatwia zarządzenie firmowym budżetem w małym przedsiębiorstwie.