Uwaga! Do końca lutego obowiązują niższe ceny, a dla czytelników Mala-Firma.pl dodatkowy rabat 10%.
Nawet najlepsze produkty i usługi nie znajdą nabywców, jeśli klienci o nich nie usłyszą. Właśnie dlatego każdy przedsiębiorca, a szczególnie ten na początku swojej działalności, powinien stworzyć strategię marketingową swojej firmy i korzystać z różnych narzędzi, które pomogą mu wypromować ofertę.
Jednym z takich narzędzi – relatywnie tanim i skutecznym – jest właśnie e-mail marketing. Z jednej strony można dzięki niemu dotrzeć do potencjalnych klientów, prezentując im swoją ofertę. Z drugiej może służyć utrzymaniu odbiorców produktów czy usług i budowaniu ich lojalności, np. poprzez wysyłanie specjalnych ofert promocyjnych i rabatów. Budowanie efektywnych kampanii mailingowych jest jednak sztuką, wymagająca poznania narzędzi i zdobycia umiejętności pozwalających wykonywać ją w najlepszy sposób.
Konferencja M@il My Day odbędzie się w tym roku już po raz piąty. Jej program to dwa dni warsztatów, wykładów i case studies z rynku polskiego, ale także z zagranicy. Głównym tematem jest oczywiście wykorzystanie email marketingu jako narzędzia promocji działalności, ale nie zabraknie też informacji o innych kanałach marketingowych i ich współdziałania z kampaniami mailingowymi.
M@il My Day odbywa się w tym roku w Warszawie, w dniach 22-23 marca. Warto zapisać się już teraz, gdyż do końca lutego obowiązują niższe ceny przy rejestracji uczestników. Dodatkowo udostępniamy naszym czytelnikom specjalny kod rabatowy, ale działa on tylko do końca miesiąca. Daje on dodatkową zniżkę w wysokości 10%. Wystarczy podczas rejestracji wpisać: MF10.
Dowiedz się więcej. Wejdź na strony konferencji M@il My Day.
PS. Udział przedsiębiorcy w konferencji szkoleniowej jest oczywiście kosztem działalności, który zmniejszy Twój podatek dochodowy. Od organizatora otrzymasz fakturę VAT.