Impreza kierowana jest głównie ku edukacji małych i średnich przedsiębiorstw w kierunku marketingu. Jej celem jest zaznajomienie z mechanizmami i działaniem narzędzi marketingowych oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami. Umożliwiamy zdobycie wiedzy i znajomości zwiększających przychody firmy.
Czego będzie się można nauczyć?
- Jak zaoszczędzić kilkaset złotych miesięcznie na pozycjonowaniu.
- Jak skuteczniej zarządzać projektami i zyskać dodatkowe parę godzin w tygodniu.
- Jak zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży, o co najmniej 20%.
- Jak mówić tak, aby inni słuchali.
- Jak precyzyjnie określić grupę docelową.
- Jak zautomatyzować swój marketing internetowy.
- Jak wzbudzić poczucie lojalności u twoich klientów.
- Jak zwiększyć skuteczność kampanii w social media co najmniej o 50%.
- Jak tworzyć newslettery, które sprzedają.
- Jakie są najlepsze strategie marketingowe na 2015 rok.
- Jak współpracować z blogerami i dotrzeć do swoich klientów kolejnym kanałem marketingowym.
Dołącz do grupy przedsiębiorców i marketerów, którzy ufają tylko praktykom, wierzą w potencjał opierania biznesu na relacjach oraz wciąż szukają najbardziej efektywnych sposobów na połączenie działań marketingowych z sukcesem w sprzedaży.
Zapisy na stronie: http://marketingday.pl
Polecam,
Tadeusz Bisewski
Mala-Firma.pl